En blogg om att komma i form, hitta löpglädjen och må bra.

onsdag 4 juli 2012

Långpass

Idag blev det ett långpass. Fy, vad jobbigt det var. Ja, jag vet att jag i förra inlägget skrev: "På onsdag blir det långpass!"Sådär glatt. Som att jag verkligen såg fram emot det. Satte till och med dit en glad gubbe efter. Jag kan säga att några glada gubbar såg jag inte till idag. Speciellt inte i lååånga uppförsbacken på slutet. Och definitivt inte i lååånga uppförsbacken på slutet andra varvet. Hade tänkt mig att springa 8,5 km idag. Någon sådan slinga finns såklart inte i skogen. Så då får man plussa ihop och dra ifrån med dom slingor som finns. Min matte är visst inte så bra för klockan stannade på 9 km när jag var klar. 


Det gick inte fort, men jag kom runt. Så jag får vara nöjd med det. Imorgon skall jag bara ta det lugnt och lukta på rosorna i vår trädgård.

Ha´det gott!


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar