En blogg om att komma i form, hitta löpglädjen och må bra.

torsdag 30 augusti 2012

Nummerlapp. Check!

Nu är nummerlapp och goodiebag hämtade!  Känns lite konstigt att det bara är ett par dagar kvar. Men bra konstigt. Det skall bli jättekul att äntligen få springa. Håller tummarna för att jag inte skall få barnens förkylningsbaciller.


Så här ser vädret för lördagen ut just nu. Lite grått och c:a 18 grader. Låter som perfekt springväder tycker jag. Hoppas bara att vi slipper regn...


Och här har vi startnumret. Jag försöker tänka att jag bara skall ha roligt och inte bry mig om vilken tid jag får. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara rätt så taggad på lördag och springa så fort jag bara kan. Ansiktsfärgen kommer antagligen att vara i stil med bakgrundsfärgen på nummerlappen här ovan. ;-)

2 dagar kvar!


Mia

































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar